středa 2. března 2011

Výherce

U Petra v práci se každý měsíc vyhlašuje "zaměstnanec měsíce", který je ohodnocen finanční částkou, jakousi příšernou medailí v rámečku pod sklem ( letí na dno skříně), to vše předává vždy nějaká známá osobnost. (vše je vyfoceno a dáno na  internetové stránky)  Minulý rok mu to předával tenista Bedrych, žádný krasavec. V mezidobí, co to vyhrávali jiní (převážně muži) se u předávání střídaly např. Agáta Hanychová,miska  Jana Doležalová, Katka Herčíková, Zuzana Norissová...no a koho vyfasoval dnešní výherce? Potkal ho prý už když se blížil k práci a říkal si to né to né...A just jo!! Kolegové to okomentovali slovy: jsi ženáč, tak co bys chtěl? Maj recht. Takže si pěkně dřepnul na bobek aby mu pan Krytinář (120 cm) mohl pogratulovat a udělat foto :-)))   Odpoledne jsem se zkusila vytratit...chtěla jsem ještě koupit dárek pro Viktorku k svátku. Vycházeli jsme všichni společně z baráku. Já se vydala k metru, zbytek na hriště. Za cca půl hodiny telefon: "Prosimtě kde si?" Stojím v Tescu u pokladny! "Vikina brečí a ptá se kde si  tak pojeď domů, my ti jdeme naproti k metru" Ach jo. Půlhodina svobody v tahu. Zítra mám sraz s kamarádkou, tak jsem jí to průběžně během odpoledne a večera opakovala a ona mi pořád říkala: Já pudu taky na kafíčko, já taky pudu. Už to vidím, že budu chvilku vzdorovat a nakonec jí stejně vezmu s sebou. 
  

2 komentáře:

  1. Jeje, tak se za tim zamestnancem mesice budu muset brzy stavit a osobne mu pogratulovat:-))).

    OdpovědětVymazat
  2. Šari stav se :-) a neboj fotky budou porad. nastavila jsem na fotaku mensi rozliseni, tak by to nemelo uz zabirat tolik mista.

    OdpovědětVymazat