pondělí 14. března 2011

Jaro na chatě

V sobotu jsem šla vygruntovat naší chatu,Petr pustil vodu, takže od příště vegetujeme u nás . A babičce děkujeme za zimní azyl u ní na chatě! Noví sousedi vedle si pořídili dvouměsíční štěně, které neustálé pobíhalo podél plotu podle toho, jakým směrem jsem se pohybovala já. Jsem zvědavá co na to děti, až ho uvidí. Něděle byla dopoledne pracovní, na oběd přišla Eliška , odpoledne jsme jí s Domčou naučili hrát karty,takže to pak už mastili u stolečku sami.
u nás na zahradě
partička pohromadě
čištění okapů
příprava trávníku na jaro
my holky :-)

2 komentáře:

  1. Tedy holky, vam to tak slusi. Pohravala jsem si s myslenkou, ze bych se za vami na Hradistko vypravila, ale nakonec jsem cekala na scitaci komisarku, ktera stejne neprisla.

    OdpovědětVymazat
  2. No vidis, mohla jsi rozsirit nas babinec :-)

    OdpovědětVymazat